{{plan.plan | frenchPlan}} N/A |
Temps partiel Souscription familiale
Student Opt-In
Part Time/Graduate Student Opt-In
Choisir votre couverture
Dependent Opt In
Ajouter de la famille
Se retirer
N'oubliez pas de mettre à jour votre adresse de résidence dès votre arrivée au Canada ou lorsque vous déménagez (incluant pour un stage). Si votre adresse dans le système du collège n'est pas à jour, votre réclamation pourrait être refusée.
Pour mettre à jour votre adresse:
Étape 1: Cliquez sur le lien ci-dessous et suivez les étapes: https://www.collegelacite.ca/changement-adresse.htma
Étape 2: Informez le service d'accompagnement international en écrivant un courriel à: service-international@collegelacite.ca
Cette couverture est applicable pour tous les étudiants internationaux inscrits au Collège La Cité et ce, peu importe leur lieu de résidence au Canada. Il est important toutefois d'informer le Collège et le service d'accompagnement international lorsqu'il a un changement d'adresse, sinon la réclamation pourrait être refusée ou traitée sous le plan lié aux voyages (qui n'offre pas la même couverture). Il est à noter également que les dépenses admissibles de services réclamés de fournisseurs canadiens se situant à l'extérieur de l'Ontario seront traitées en respectant le maximum alloué pour ce type de service en Ontario.
{{plan.plan | frenchPlan}} N/A |
{{plan.plan | frenchPlan}} N/A |
Temps partiel Souscription familiale
Student Opt-In
Part Time/Graduate Student Opt-In
Choisir votre couverture
Dependent Opt In
Ajouter de la famille
Se retirer
UNSURE IF YOU’RE ENROLLED? Look for the LUSU Medical and Dental $392.07 charge on your Myinfo student account statement.
You need to input a valid value for field: École
You need to input a valid value for field: Agree
You need to input a valid value for field: Numéro d'étudiant
Une modification au régime a déjà été enregistrée pour ce numéro de carte d’étudiant au cours de la présente session.
Vous pourrez modifier à nouveau votre régime après la date qui suit : {{flexPlanModal.expiryDate}}
You need to input a valid value for field: Prénom
You need to input a valid value for field: Nom de famille
You need to input a valid value for field: Sexe
You need to input a valid value for field: Courriel
Numéro d'étudiant | {{flexPlanModal.data.studentNumber}} |
Régime choisi | {{flexPlanModal.choosenPlanTitle}} |
Prénom | {{flexPlanModal.data.firstName}} |
Nom de famille | {{flexPlanModal.data.lastName}} |
Date de naissance | {{flexPlanModal.data.dateOfBirth | date: 'yyyy-MM-dd'}} |
Sexe | {{flexPlanModal.data.nonBinarySafeGender | ucfirst}} |
Courriel | {{flexPlanModal.data.email}} |
Confirmation #{{flexPlanModal.confirmationNumber}}
You cannot add dependants unless you have completed a part-time or graduate opt-in application and paid the necessary fee.
You need to input a valid value for field: Prénom
You need to input a valid value for field: Nom de famille
You need to input a valid value for field: Sexe
You need to input a valid value for field: Rue
You need to input a valid value for field: Ville
You need to input a valid value for field: Province
You need to input a valid value for field: Postal Code
You need to input a valid value for field: Numéro de téléphone
You need to input a valid value for field: Courriel
You need to input a valid value for field: Campus
You need to input a valid value for field: Nom du programme
You need to input a valid value for field: Part-Time or Graduate
You need to input a valid value for field: Domestic or International
You need to input a valid value for field: Home Province
You need to input a valid value for field: Couverture
You need to input a valid value for field: Prénom
You need to input a valid value for field: Nom de famille
You cannot add a child older than 25 years old :
You cannot choose a date of birth in the future :
You need to select a valid value for field: Sexe
Start Date cannot be after End Date:
End Date cannot be before Start Date:
You need to input a valid value for field: School Name
You need to input a valid value for field: Signature
Le paiement a échoué. Veuillez essayer à nouveau dans quelques minutes.
Si le problème persiste, communiquez avec nous par courriel
Désolé de cette session est terminée
Confirmation #{{optinModal.confirmationNumber}}
You need to input a valid value for field: Programme
You need to input a valid value for field: Année d'étude
You need to input a valid value for field: Prénom
You need to input a valid value for field: Nom de famille
You need to input a valid value for field: Sexe
You need to input a valid value for field: Adresse
You need to input a valid value for field: Ville
You need to input a valid value for field: Province
You need to input a valid value for field: Postal Code
You need to input a valid value for field: Téléphone
You need to input a valid value for field: Courriel
You must include a picture of your OHIP card
You must agree to the terms to continue
You need to input a valid value for field: Nom de la bande
You need to input a valid value for field: Adresse de la bande
You need to input a valid value for field: Ville
You need to input a valid value for field: Code postal
You need to input a valid value for field: Province de la bande
You must agree to the terms to continue
If you wish to make alternative arrangements for your opt-out payment other than the direct deposit method, please contact the Katie Rizea of the SRC at krizea01@stclaircollege.ca before the opt-out deadline.
You need to input a valid value for field: Titulaire du compte
You need to input a valid value for field: Numéro transit
You need to input a valid value for field: Institution
You need to input a valid value for field: Numéro de compte
Vous vous apprêtez à renoncer à votre couverture d’assurance.
Cela signifie que le régime d’assurance auquel vous renoncez prendra fin et que vous ne pourrez pas faire de réclamation.
Cette action est irréversible et vous ne pourrez pas renoncer plus tard à un avantage supplémentaire, ni modifier les prestations auxquelles vous renoncez.
Numéro d'étudiant | {{optoutModal.data.studentNumber}} | |
Campus | {{optoutModal.data.campus}} | |
Programme | {{optoutModal.data.program}} | |
Année d'étude | {{optoutModal.data.year}} | |
Prénom | {{optoutModal.data.firstName}} | |
Nom de famille | {{optoutModal.data.lastName}} | |
Adresse | {{optoutModal.data.street}} | |
Ville | {{optoutModal.data.city}} | |
Province | {{optoutModal.data.state}} | |
Postal Code | {{optoutModal.data.zip}} | |
Date de naissance | {{optoutModal.data.birth | date: 'yyyy-MM-dd'}} | |
Sexe | {{optoutModal.data.nonBinarySafeGender | ucfirst}} | |
Téléphone | {{optoutModal.data.phone}} | |
Courriel | {{optoutModal.data.email}} | |
Renoncer au | {{optoutModal.data.target}} | |
Méthode de remboursement | Chèque Dépôt direct Le remboursement sera crédité sur le compte de l'étudiant | Bande ({{optoutModal.data.band.name}}) |
Si vous souhaitez ne pas participer à ce régime, veuillez appuyer sur Confirmer. Si vous désirez modifier certains détails, veuillez appuyer sur Précédent.
Sinon, appuyez sur Annuler.
Here's what what the errors say:
Confirmation #{{optoutModal.confirmationNumber}}
{{plan.title | frenchPlan}} | |
---|---|
{{category.cat | frenchCat}} |
{{item.title}} N/A |
Régime actuel, aucune sélection requise |
Hello UNB Grads,
Welcome to your first year as a member of the WeSpeakStudent benefits plan.
Our team is excited to have you onboard and we want to ensure you get the most out of your health care.
This year has come with unprecedented changes and setbacks. Unfortunately, one of these setbacks is a delay in getting UNB Grads uploaded and active. This technicality means that you won't be able to submit claims or that your claims may temporarily be rejected until October 1st, 2023. You are still covered from September 1st, 2023, however, please hold onto any receipts or invoices you collect during the month of September so that when the systems are up and running normally, you may submit your claims and receive your reimbursements.
We understand the inconvenience of this situation and appreciate your patience while we navigate this issue.
Thank you!
{{additionalTravelInsurance.schoolShortName}} students and employees traveling outside of Ontario on a {{additionalTravelInsurance.schoolShortName}} approved activity of up to 180 days are required to purchase the following Travel Insurance.
You must purchase coverage from the day you leave Ontario to the day you return to Ontario.
To be eligible for this insurance:
If you are traveling for a period of more than 180 days, please email global.learning@senecacollege.ca for guidance on how to purchase additional coverage.
Upon purchase:
For a list of exclusions, please click here
You need to input a valid value for field: Prénom
You need to input a valid value for field: Nom de famille
You need to input a valid value for field: Numéro de téléphone
You need to input a valid value for field: Courriel
You need to input a valid value for field: Rue
You need to input a valid value for field: Ville
You need to input a valid value for field: Province
You need to input a valid value for field: Postal Code
You need to input a valid value for field: Destination of Travel
{{additionalTravelInsurance.dateError}}
Confirmation #{{additionalTravelInsurance.data.reference}}
Thank you for your purchase. Your confirmation number is {{additionalTravelInsurance.data.reference}}. Your travel card and travel brochure have been emailed to you. Please ensure you review the material before your trip.
Le paiement a échoué. Veuillez essayer à nouveau dans quelques minutes.
Si le problème persiste, communiquez avec nous par
courriel